من دلم میخاد زودتر نی نی خشکلم برگرده تو دلم...اولش میترسیدم و فکر میکردم روحیم داغون تر از این حرفاست با خودم میگفتم تا بعد عید اصلا بهش فکر نمیکنم...ولی الان چندوقته بدجوری دلم هواتو کرده مامانی..خشکل مامان یادته اون روز که از وسط پام سرخوردی چقدر ترسیدم و گریه کردم...یادته ی هفته قبلش که برات لباس نوزادی خریدم گفتم دیگه نمیخام استرس داشته باشم و میدونم که میای پیشم...وقتی دیگه داشتم از دست میدادمت یادته بهت گفتم بمیرم برات مامانی ولی تو باشی...یادته گوش ندادی و رفتی از پیش من شازده کوچولوی من...یادته چندروز گریه زاری کردم...چقدر افسرده شدم...باخودم میگفتم دیگه نمیتونم....من که همش از قشنگی یادداشت های ذهن من...
ما را در سایت یادداشت های ذهن من دنبال میکنید
برچسب: دلم,میخاد,مامان,بشم, نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:16